ZAMÓWIENIE - POTWIERDZENIE ZAMÓWIENIA
Każde zamówienie w naszym sklepie jest weryfikowanie i sprawdzane przez sprzedawce.
Zamówienia nie zweryfikowane i potwierdzone przez sprzedawce nie są ważne.
O każdej czynności sklepu, zostaniecie państwo poinformowani pocztą elektroniczną lub telefonicznie.
W przypadku braku akceptacji zamówienia przez sprzedawce umowa na kupno towaru nie jest ważna.
Sposoby
płatności - Odbiór towaru
W naszym sklepie internetowym za zamówiony towar można
-odebrać osobiście
-wpłata
-kwota za zamówiony towar wraz z przesyłką na konto bankowe naszego sklepu wysyłka po odnotowaniu wpłaty.
-zapłacisz przy jego odbiorze.
Zwroty
Zgodnie z Ustawą z dnia 25 grudnia 2014 roku o ochronie praw
konsumentów z towaru zakupionego w naszym sklepie możesz
zrezygnować w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki bez
podania przyczyny. Jedynym warunkiem jest, bezwzględne
dołączenie paragonu lub faktury do zwracanej
przesyłki. Produkt był nieużywany ani w żaden
sposób zniszczony. Zwracamy 100% wartości zamówionych
produktów. Pieniądze otrzymasz przekazem pocztowym lub
przelewem na konto po odpowiednim wypełnieniu pola Nr konta w
druku reklamacji/zwrotu (także w przypadku braku zamiennego
towaru, należy podać nr swojego konta bankowego - w ten sposób
pieniądze szybciej zostaną zwrócone). Zwrotowi nie podlega
koszt dostawy. Zwracany towar klient wysyła na własny koszt.
Zwracając towar należy wypełnić
druk zwrotu, który należy wydrukować ze strony
internetowej Regulaminu. Zwroty bez wypełnionego druku nie
będą uwzględniane.
Pobierz druk zwrotu
Reklamacje
Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są 12 miesięczną
gwarancją . W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wad
technicznych lub uszkodzeń mechanicznych podczas transportu,
odeślij natychmiast uszkodzony towar zwykłą przesyłką
pocztową. Nie zapomnij o dołączeniu oryginału paragonu fiskalnego lub
faktury oraz wypełnionego
druku reklamacji, który także
wydrukujesz ze strony Regulaminu. W przeciwnym przypadku
reklamacja nie będzie uwzględniona. Nie przyjmujemy żadnych
przesyłek wysłanych do nas za pobraniem. Po przyjęciu
reklamacji koszty związane z wysłaniem do nas przesyłki ponosi
osoba reklamująca. W przypadku uznania reklamacji wymieniamy zamówiony
towar na pełnowartościowy, a w przypadku, gdy będzie to
niemożliwe (np. z powodu wyczerpania zapasów), zaoferujemy Ci
do wyboru inne dostępne w naszym sklepie produkty lub zwrócimy
pieniądze.
W ciągu 14 dni roboczych
ustosunkujemy się do złożonej przez Ciebie reklamacji. Termin
wykonania reklamacji zależny jest od zgłoszonych usterek.
Pobierz druk reklamacji
Faktury VAT
Do każdej przesyłki dołączamy paragon fiskalny wystawiony
na osobę, której dane znajdują się na zamówieniu. Istnieje
możliwość otrzymania Faktury VAT zamiast paragonu fiskalnego.
W tym celu należy na zamówieniu zaznaczyć opcję "Faktura
VAT". Wszystkie dane potrzebne do nagłówka Faktury VAT,
tzn. nazwa firmy lub/i osoby prywatnej, dokładny adres tzn.
nazwa i numer ulicy (i lokalu), kod pocztowy, miejscowość oraz
obowiązkowo numer NIP-u, należy wpisać w polu zamówienia
"informacje dodatkowe". W razie braku której kolwiek z
w/w danych klient zamiast Faktury VAT otrzyma paragon fiskalny
bez wcześniejszego powiadomienia o tym fakcie przez firmę
realizującą zamówienie.
Kontakt
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości dotyczących
dokonywania zakupów w naszym sklepie internetowym, problemów z
dostawą etc. prosimy o kontakt pod jeden z poniższych telefonów
(lub e-mail) : tel.0713298280 sklep@pilker.pl